Мақсатымыз – музыканың мида қалай өңделетінін, эмоция мен жадқа қандай әсер ететінін және күнделікті өмірде бұл әсердің неге маңызды екенін қарапайым тілмен түсіндіру.
Оның өнер жолы қажымас қайраттың үлгісі болып қалды
Көрерменге бағытталған бірнеше қарапайым кеңес - сын емес, ортақ музыкалық кеңістікті барынша таза сақтауға арналған шағын ұсыныстар ғана
Бүгін fact-checking әдісімен домбыраның перне санын анықтап көрмекпіз.
Мақаланың мақсаты – осы екі әдісті қарапайым тілмен түсіндіру ниеті.
Өнердің бастауында тұрған әрі алғашқы еуропалық композиторлық мектепті қалыптастырған Евгений Брусиловскийдің жазбалары осы тұрғыдан баға жетпес дерек болып табылады.
Ғарифолла Құрманғалиевтің «Жастарым, жайна!» мақаласы көлемі шағын болса да, мазмұны терең.
Қыздар шығарған күйлердің нәзік әуені мен қағыс өрнектері, терең сезімділігі халықтық күй дәстүріне елеулі жаңалық енгізді
Нағым Меңдіғалиев – қазақ музыкасының тарихында дәстүр мен кәсібилікті тоғыстырған буынның өкілі.
Музыка – жай көңіл көтеру емес, есту мен қайта еске түсірудің тілі болса керек.
Тәуелсіз Қазақстан кезеңінде домбыра халық санасында бейресми рәміз ретінде орнығып, елдің мәдени егемендігін, дәстүрге деген құрметін және рухани тұтастығын бейнелейді.
Күйді кеңінен насихаттау қазақ мәдениетін байытады, бірақ сонымен бірге ішкі мағынаны жоғалтпау міндеті де бар.
Актер ойнаған фильмдер қатарында «Жансебіл», «Тоғысқан тағдырлар», «Сталинге сыйлық» пен «Қызғыш құс» сынды көптеген туындылар бар. Әсіресе, «Жансебіл» фильмдегі образы оның экрандық шеберлігін айқындай түскен екен.
Бұл мақала домбыра тартуды енді ғана қолға алған ересек адамдарға арналған.
Бүгінгі әңгімеміз қазақ күй өнерінің анасы атанған Динаның ең көрнекті туындыларының бірі «Әсем Қоңыр» жайында болмақ
Біздің ғылыми орта көбіне бір тақырыпты тереңдеп, жан-жақты талдауға бейім. Ал еуропалық ғалымдар көбінесе кең шолумен шектеліп, мәселені жан-жақты қамтуға ұмтылады. Бұл екі түрлі тәсілді салыстыру маған пайдалы ой салды.
«Шежірелі құлақ күй» – ұлттық музыканы тарихи-пәлсапалық тұрғыда зерделеп, күй өнеріндегі ұмыт қалған шындықты қайта тірілтуді мақсат еткен ерекше жоба.
Қыркүйектің 22-сі – Қазақстанда Тілдер мерекесі.
Ахмет Жұбановтың осы сапар туралы жазғандары жиі назардан тыс қалып жатады
Абай әндері деп айтылып жүрген туындылар ел арасына кең тараған, жаттанды болып кеткен.
Жинақ Астраханда басылып шыққан екен.
Мақала Ахмет Жұбановтың «Қазақ композиторларының өмірі мен творчествосы» ішіндегі мәлімет негізінде жазылды.
Өмірі ұзақ болмаса да, Тәттімбет аз ғұмырында бүкіл қазақ даласына танылып, оның күйлері аңызға айналған дара тұлға ретінде халық жадында сақталды.
Бикен Римова ұрпаққа тек өнер туындыларын ғана қалдырған жоқ. Ол “қазақ әйелінің мәдениеттегі орны қандай болуы керек?” деген сұраққа өзінің өмірімен жауап берді.
Уәли Бекеновтің күй тарту мәнері сабырлы, байсалды, терең ойлы сипатымен дараланады.
Төрт түрлі қаладағы төрт домбыра мұғалімі біз қойған сауалдарға жауап беріп, өз тәжірибелерін ортаға салады
Абылай ханның ел алдындағы беделі мен тарихтағы орны күй шығарды ма, жоқ па, соған қарай кемімейді де, арта қоймайды.
Қали Жантілеуовтің шығармашылығы қазақтың күйшілік өнеріндегі Құрманғазы мектебінің көрнекті жалғасы ретінде ерекше маңызға ие.
Кино сыншылары мен өнертанушылар оны «Қазақ киносының анасы» деп атады. Бұл атау ресми марапат емес, халықтық құрметтің белгісі еді.
Домбыра тек дыбыс шығаратын ағаш құрылғы емес, ол ғасырлар бойы қалыптасқан ойдың, сезімнің, естеліктің бейнесі іспетті
Көрерменнің жалғыз ғана тілегі – бұл сәттің ұзаққа созылуы еді.
Бұл мақалада Таласбек Әсемқұловтың күйшілік болмысы "мелосфера" ұғымы арқылы қарастырылады. Автор оның музыкалық дүниетанымын бала кезден жинақталған ішкі дыбыстық кеңістіктің көрінісі ретінде талдайды
Бұл – Жүсіпбек Елебековтің шанамен жүріп, боран астында ән айтқан, ал халық малмен бірге тығылып отырған замандағы естелігі.
Дала мектебінде күй – өмірбаян, тағдыр, үнсіз әңгіме. Қалада — күй композиция, форма, стиль. Бірінде күйді «сезіну мен жеткізу» алда тұрса, екіншісінде — «орындау» бірінші орында.
Мұндай естеліктер сол дәуірдің рухын, тұлғалардың шынайы болмысын жеткізеді.
Бұл мақала – Әбікен Хасенов пен Қалибек Қуанышбаевтың арасындағы әзілге толы шынайы достықты сипаттайтын әсерлі естелік.
Бұл мақала - Ілияс Жансүгіровтің күй өнерін сақтау, зерттеу және болашақ ұрпаққа жеткізу жолында жасаған тұңғыш ғылыми-мәдени үндеулерінің бірі
Бұл жазбамызда көпшілік біле бермейтін, назардан тыс қалған дүниелер жайлы сөз болады.
Астана – бұл тек болашаққа бағытталған заманауи қала ғана емес, сонымен қатар өткен мен бүгінді тоғыстырған рухани кеңістік.
Бүгінгі мақаламызда біз XX ғасырда күйшілік өнерге өзіндік жаңалығымен, ерекше мәнерімен үлес қосқан сегіз күйші-домбырашыны назарға алып отырмыз.
Елубай Өмірзақов кәсіби қазақ сахнасы мен киносының бастауында тұрған тұлға.
Екеуінің де скрипка өнеріндегі орны, кәсіби жолы мен мәдениетке қосқан үлесі өз алдына дербес құбылыс ретінде бағаланады.
Ұлттық музыкалық тіл – ұлттың терең тарихи тәжірибесі мен мәдени бейнелеріне негізделіп қалыптасқан есту және ойлау үлгісі.
Бұл жайлы Шара Жиенқұлова кейін өзінің "Өмірім менің – өнерім" атты естелік кітабында тебірене баяндайды.
Сіздерге 20 жылдық тәжірибесі бар, 300-ден астам адамға домбыра тартуды үйреткен маманның кеңестерін ұсынамыз.
“Қазақтың 1000 әні” жинағы жарық көрмей тұрып атқарылған жұмысқа назар аударғымыз келеді. Атап айтқанда, алғашқы әндер қандай басқосуларда таныстырылды, пікірталаста не айтылды, қанша қаражат бөлінді деген сынды көп айтылмайтын деректерге тоқталмақпыз.
Латиф Хамиди Қазақстанда тумағанымен, өнерін танып, түсініп, қазақ халқының мұң-шерін, қуанышын, арманы мен болмысын музыка арқылы бейнелей білген ұлы композитор.