Офтальмолог дәрігерлер те­ле­фонға телмірген балалардың арасында кейінгі бес жылда көз аурулары күрт өскенін айтады.
Соңғы 5 жылда балалар арасында көз аурулары күрт көбейген
istockphoto.com
483
оқылды

Мәжіліс депутаты те­ле­фонға телмірген балалардың арасында кейінгі бес жылда көз аурулары күрт көбейгеннін айтты. Бұл туралы Ayqin газетінің "Балалық шақ – экранның ар жағында емес" деген мақаласында жазылды, – деп хабарлайды Аikyn.kz.

Жанарбек Әшім­жанның айтуынша, Ресей, Қырғызстан, Өзбекстан, Тәжікстан елдері TikTok желі­сіне ішінара немесе толық шектеу қойды. Ал Франция үкіметі жасөспірім­дердің интернетке қолжетімділігін заң­намалық деңгейде реттеді. Аустралия 16 жасқа дейінгі балаларға қолдануды заңмен шектеді. Осы жоғарыда аталған елдердің бір білгені бар шығар...

– Еуропа­лық Одақ, Канада, Ұлыбритания, Жаңа Зеландияда балалар қауіпсіздігіне қа­тысты алаңдаушылыққа байланысты 2023 жылы шешім қабылдап үлгерген. Керек десеңіз, TikTok-тың атасы санала­тын Қытайдың өзінде бұл платформа қолжетімді емес. Біз де жеделдетіп TikTok-қа шектеу қою мәселесін қарастырғанымыз жөн. Өйткені TikTok-ты шамадан тыс қол­дану­дың психологиялық әлеуметтік және академиялық салдары, баланың санасы мен денсаулығына кері әсері аз емес. Тіпті, офтальмолог дәрігерлер те­ле­фонға телмірген балалардың арасында кейінгі бес жылда көз аурулары күрт көбейіп кеткенін айтады, – деді депутат.

Оның айтуынша, қазір балалар үйде, құлағында құлаққап, қолында смартфоннан түспейді. Салдарынан олардың ойы таязданып барады. Себебі логикалық ойлау, қиял, шығармашылық – сыртта жүріп, өмірді бақылап, шынайы тәжірибе жинаған кезде дамиды. Телефон оған мұндай мүмкіндік бермейді.

– Экрандағы дайын ақпаратты жай ғана көру – баланың миына дайын шаблондарды сіңіру деген сөз. Әрине, технологияны мүлде жаман деуге болмайды. Смартфон да – құрал. Егер дұрыс пайдаланылса, ол баланың дамуына сеп болуы мүмкін. Бірақ оған бақылау, қадағалау қажет. Баланың жа­сына сай контент ұсыну, уақытын шек­теу, гаджетсіз уақыт өткізуге дағдылан­дыру – бұл ата-ана мен мектептің негізгі міндеті. Мәселе телефонда емес, мәселе оны кім қалай пайдаланып жатқанына байланысты. Бала гаджетті емес, гаджет баланы басқарып кетсе – міне, мәселе осында,  – дейді ол.