Стадиондардың гүрілдеген дыбысы пернетақталардың шуылдаған дыбысына айналып бара жатқанда, esports жаһандық спорт мәдениетінің келбетін өзгерту арқылы футбол мұрасынан асып түсуге дайын көрінеді.
Esports футболдан гөрі танымал болады: болашақтың спорт нарығы қалай дамып жатыр?
1,856
оқылды

Мұның дәлелі қазірдің өзінде айқын: Dota 2 турнирлері жыл сайын көптеген жанкүйер мен миллиондаған жүлдені жинайды. 2018 жылы киберспорт түрлерінің көрермендері Формула 1 жанкүйерлерінен 2 есе асып түсті. Бұл электронды спорт 2000 жылдардың басынан бері белсенді дамып келе жатқанына қарамастан, айналма жарыстағы әлем чемпионатының тарихы 1950 жылы басталды.

Бүгінде "ставки на киберспорт" көлемі бойынша жетекші ойындардың бәсіндегі қаржы айналымына жақындап келеді.  Бұл бағыт көрінбейтін нарықтан әлемдік индустрияға айналып үлгерді. Бұл цифрлық төңкеріс тек жастардың өткінші сәні емес, спорттық ойын-сауықтың мәніндегі сейсмикалық өзгеріс екені анық бола бастады.

 

Жалпы сандар мен фактілер

Esports соңғы жылдары тез танымал болды. Бұған технологияның дамуы, жоғары жылдамдықты интернет қолжетімділігінің артуы және бәсекеге қабілетті компьютерлік ойындарға қызығушылықтың артуы ықпал етті.

Жаһандық киберспорт аудиториясы айтарлықтай өсті және қазір  шамамен 2 миллиард көрерменді құрайды деп есептеледі. Сонымен бірге ФИФА мәліметі бойынша, футболды 4 миллиард адам тамашалайды. Ірі киберспорт турнирлерінің жүлде қоры ойыншылардың, командалардың және демеушілердің назарын аударып, тұрақты өсіп келеді.

The International және League of Legends әлем чемпионаты сияқты кейбір ірі чемпионаттардың жүлде қоры 30 миллион доллардан асады. Мұндай сомалар киберспорттың қаржылық күші мен бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, бұл оның спорт нарығына одан әрі енуіне ықпал етеді.

 

Олимпиададағы киберспорт

Киберспорт қазіргі қоғам өміріне тереңірек еніп келеді. Оны олимпиадалық пәндер қатарына қосу жақын болашақта мүмкін, дегенмен бұл үшін бірнеше негізгі шарттарды орындау қажет:

1. Жаһандық қатысу: Esports кем дегенде төрт континентте ұсынылуы және танылуы керек.

2. Жаһандық танымалдылық: киберспорт кем дегенде 75 елде ерлер арасында және кем дегенде 40 елде әйелдер арасында сұранысқа ие болуы керек.

2020 жылға қарай екі талап орындалды. Алайда киберспортты Олимпиада ойындарының бағдарламасына енгізу туралы шешім әлі қабылданбағанымен, талқылауға әлденеше рет ұсынылды. Бұл орын алған соң, киберспорт көптеген классикалық пәнмен, соның ішінде футболмен бәсекелесуі мүмкін.