Ішкі істер министрлігі мен Цифрлық даму министрлігінің бірлескен бұйрығымен жеке куәлікті онлайн жаңартуға арналған жаңа қызмет іске қосылды, – деп хабарлайды Aikyn.kz сайты.
Бұл – мемқызметтерді цифрландыруға бағытталған пилоттық жоба.
Қызмет қашан қолжетімді?
Жаңа куәлікті онлайн тапсырыс беруге екі жағдайда рұқсат етіледі:
-
Құжаттың жарамдылық мерзімі аяқталуына 30 күннен аз уақыт қалса;
-
Жарамдылық мерзімі 10 күннен аспайтын уақыт бұрын өтіп кетсе.
Қалай өтінім беруге болады?
-
eGov.kz порталына немесе eGov Mobile қосымшасына кіріңіз;
-
Өтініш формасын толтырыңыз және ЭЦҚ-мен қол қойыңыз;
-
Сайт талап ететін форматта өз фотосуретіңізді жүктеңіз;
-
Жүйе тіркеу деректерін және фотосуреттің сапасын автоматты түрде тексереді;
-
Мемлекеттік бажды онлайн төлеңіз;
-
Өтінім мақұлданған соң, дайын құжатты ең жақын ХҚКО-дан барып аласыз.
Пилоттық мерзім
Қызмет 2026 жылдың 31 наурызына дейін пилоттық режимде жұмыс істейді. Жоба тиімділігін дәлелдесе, кейін бүкіл елде тұрақты негізде енгізілуі мүмкін.